Heart of Gold

Ingen har väl undgått KyssJohannas snygga smycken! Igår beställde jag Dogeared´s fina heart of gold till min mor. Har länge velat ge henne ett budskapssmycke, helst ett hjärta och då passar det perfekt att ge halsbandet på morsdag nästa söndag!

Greyson Chance

Jag lyssnade på detta klipp för första gången när den varit uppe endast 2 dagar och redan då hade flera miljoner lyssnat på honom och nu någon vecka senare har klippet setts av 19 570 900 människor! Helt galet. Jag tycker han har en sån skön röst och för att inte tala om hans talang på piano och han är endast 12 år.

Stans snyggaste häck

... det är precis vad jag ska skaffa mig, det stod i det senaste numret av Iform. Om man skulle göra 5 stycken övningar 3 x 12 två gånger i veckan skulle man få stans snyggaste häck på 4-10 veckor. Jag antar utmaningen, men som P sa har jag redan en jäkligt snygg häck men lite extra fokus skulle ej skada. Så idag körde jag veckans första pass, imorgon blir det nästa så jag får in 2 pass denna vecka ;)

Jag sprang även runt byn, älskar att träna. Höll på somna när jag pluggade inför min förhoppningsvis sista tenta (någonsin) i alla fall till min kandidatexamen! Då är det bara att gå ut och röra på sig så man inte fördriver tiden på att "sova" ;P

Prince of Persia

Igår tränade jag ett 45 min mag & rygg pass, underbart så härligt att träna. Vi åt även middag ute på altan, hur underbart som helst, vi åt club sandwich, såå gott! Till efterrätt blev det marängswisch. På kvällen for jag och P på bio, vi såg Prince of Persia, en riktigt bra film, spännande!

Inlämning...

Idag for jag in som vanligt till klockan 8.00 och satt med M och pillade på det sista till vår c-uppsats. Vi lämnade in den tidigare idag, såå skönt! Väntar med spänning på hur det nu har gått med tanke på den kritik vi tidigare fått men men får först veta på måndag! När jag kom hem träffade jag min vän Fez och så gick vi ner till ICA och köpte varsin Ben & jerry glass, mums! Den var mastig men god! Jag lekte även lite med Alex och så har jag bloggat en hel del denna kväll ;) Kände att jag var "tvungen" att uppdatera, det är alltid kul att kunna gå tillbaka och se vad man har gjort.

Nu ska jag se en plats på landet eller en film på viasat, hmmm, är sugen på pop-corn ;) Det är jag värd! Älska livet, imorgon kommer min älskling ♥ Kanske det blir mys i biomörkret?

Försäkringshandläggare...

Igår ringde Försäkringskassan och meddelade att jag hade fått jobb där, var på arbetsintervju för mer än två veckor sedan. Jag börjar redan på måndag, shieet! Spännande. Det känns sååå skönt att jag har fått jobb, det har även med juridik att göra så det känns skönt att göra något som är värt att ha i CV:et ;) Igår satt även jag och M och skrev på uppsatsen och när jag kom hem åt jag middag och så blev det en springtur runt byn igen, såå härligt! Vädret är helt underbart.

På kvällen hörde jag även att Alex var vaken, han knäppte med fingrarna som han nyligen lärt sig göra ;) Jag tyckte att det var konstigt att han fortfarande var vaken för han brukar somna snabbt och mamma sa att det nog var för att han sov på soffan efter fritids. Men jag gick in och såg att han låg med handduken över ansiktet så jag tog bort den och mötes av en tårögd svettig liten pojke. Stackarn! Men A varför har du inte sagt att det är varmt? frågade jag. Så jag klädde av honom pjamasen så han endast hade kallingar och hämtade ett lakan som han kunde ha som täcke och öppnade fönstret samt stoppade en filt över fönstret för han har ingen rullgardin och det var väldigt ljust ute. Jag hämtade även vatten till honom, lilla älsklingen! "Mamma-hjärtat" i mig gråter när han inte kommer och säger att det är varmt i hans rum. Jag gav honom även tipset att vända på kudden till den "kalla sidan", det tyckte han var mycket skönt.

...

I tisdags for jag in klockan 8.00, tog röda faran in. Jag och M satt med uppsatsen till efter klockan 18.00, vi åt dock lunch däremellan och hann med att äta en mjukglass i det finfina vädret, sååå underbart! När jag kom hem åt jag middag och sedan tog jag en springtur runt byn. På kvällen såg jag en plats på landet och poppade pann-pop-corn hur gott som helst. Man kan ju inte vara alltför nyttig, hah! Vardagslyx!

Uppsats...

I måndags for jag in till skolan och träffade M och vi höll på med uppsatsen tills jag tog bussen hem 13.30, vi hann dock äta lunch innan. När jag kom hem fortsatte jag sitta med uppsatsen....På kvällen såg jag en plats på landet! Älskar det programmet, blir alltid så sugen på att bygga eget hus, det är även kul att jag faktiskt har varit i London, och det är i England programmet utspelar sig.

Stressigt

I söndags hade jag ställt klockan på 9, jag och P somnade dock om och vaknade 9.45. Då kom jag på att jag måste kolla om det går någon buss hem eftersom jag var tvungen att sitta med uppsatsen eftersom jag hade en hel del som skulle göra till måndagen. Det visade sig att en buss gick 10.10 så det blev minst sagt stressigt, men jag hann med bussen och så kom min mamma och J och hämtade upp mig. Väl hemma gjorde jag klart det jag skulle ha gjort till måndagen. Jag for även ut på en springtur runt byn.

Första mjukglassen

I lördags for min älskling in till skolan för att skissa. Jag satt med min och M:s rapport. Senare under dagen körde min lillebror in mig till universitetet där jag träffade P och så gick vi och köpte årets första mjukglass, sååå gott! Vilken fint väder det var också.

Efter mjukglasen for vi till P:s klasskompis tjej som fyllde år och även S fyllde år så vi fikade muffins och tårta och hade det riktigt trevligt. Sedan körde vi hem till P. Väl där gick vi på en långpromenad med Hebbe och satte oss vid vattnet och hade det riktigt trevligt ♥

...

Day 4: 14/5 - 2010, Vi gick upp tidigt och packade våra väskor och åt frukost på hotellet, sedan lämnade vi våra väskor i ett rum vid lobbyn och så for vi in till Oxford street, där vi gick till Primark och det är fina köpcentrumet osv. Vi köpte även varsin frapoccino på Starbucks, såå god, däremot hade dom inte choco crip som jag och P drack i Thailand men den vanliga chokladen med grädde var god. Kring 14-tiden tog vi bussen tillbaka till hotellet där vi hämtade våra väskor och sedan tog vi tåget in till Heathrow. Det blev dock ganska stressigt efter att vi hade gått igenom den lååånga säkerhetskontrollen. Vi hade endast 30 min på oss att äta så vi köpte varsin ceasarsallad på en fin restaurang men personalen lyckades slarva bort vår beställning så vi fick be dom stoppa in maten i en take away bag som vi kunde ta med till planet, så vi åt upp våran sallad på planet, vi var förövrigt näst sist in i flyget haha. Resan hem gick bra och vi mellanlandade på Arlanda, köpte lite godis och så gick planet upp till norr. På flygplatsen väntade min älskling ♥ Vi tog våra väskor och så körde vi förbi M hem till sig och så for vi hem. Väl hemma packade jag upp min väska.

På Primark köpte jag 7 st babybodys, hur söta som helst. Så jag tog upp dom från väskan och visade P. Han blev helt chockad, han sade: vad är det där? Men ser du inte det? svarade jag. P: Men varför har du köpte det där? Sedan kunde jag inte hålla minen längre och sa att det är ju till trillingarna ( min farfars frus dotter har fått trillingar, som jag förhoppningsvis får träffa i sommar) Vi ska ge trillingarna 2 st bodys var och så behöll jag och P en body, en jätte söt body!

Blir nästan lite sugen på en liten, fast ändå inte (några år kvar), har alltid älskat barn så det är ingen nyhet.

...

Day 3: 13/5 - 2010, startade dagen tidigt, gick till en kiosk och köpte en dags bussbiljett och Baker street och Madame Tussaud´s som vi hade köpt biljetter till innan vi for till London så vi stog inte så länge i kö för att komma in. Väl inne kollade vi runt och fotades med en massa kändisar. Blev dock lite förvånad över att vissa kändisar inte alls såg så bra ut i vaxformat jämfört med vad man har sett på TV osv. fast det är egentligen inte så konsigt eftersom de då är väldigt sminkade, retuscherade osv. Jag fotades med bland annat Robert Pattinsson, som är såå himla hypad. Förstår dock inte varför för han är inte snygg alls. Däremot var han bäst klädd av alla!

Morgan Freeman och jag,

Angelina Jolie och Brad Pitt

George Clooney och jag

Robert Downey Jr. & me

Britney Spears

Det var riktigt kul att gå runt och se på alla kändisar, speciellt eftersom de är i "rätt" längd osv. Efter Madame Tussaud´s for vi till TopShop där det blev en hel del shopping, underkläder, klänning, linne m.m. Vi gick i en massa olika butiker. Sedan hittade vi till Primark där vi köpte en hel del!!! Vi hittade även ett annat stort köpcentrum med riktigt lyxiga och fina butiker, vi kom dock dit precis innan ständningsdags. Vi bestämde oss därmed att äta sushi, så vi åt på YO Sushi, det var hur gott som helst!

Till det drack vi vit vin, vinet gick däremot rakt upp i huvudet och vi blev lite snurriga, haha hade knappt ätit eller druckit något under dagen på grund av all shopping. Det var den godaste sushin jag någonsin ätit! Efter middagen tog vi bussen hem till vårt hotell. Där duschade vi som vanligt och åt macarones.

...

Day 2: 12/5 - 2010 Dagen innan köpte vi biljetter till The Big buss, en hopa på & av busstur genom London. Vi vaknade tidigt, åt frukost på hotellet och gick till busshållsplatsen (gloucester road) dit bussen skulle komma. Vi åkte runt och såg en massa fina byggnadet. Vi hoppade av vid Oxford street, där vi gick in på TopShop och Eat - där jag köpte chailatte och M köpte kaffelatte, därmot smakade min latte jätte sött, urk!

Sedan gick vi runt i TRE timmar på TopShop, jag köpte ett par jätte snygga pumps med platå och så jag har letat efter sådana. Lycklig! Sedan hoppade vi på bussen igen och åkte förbi, Big Ben, domstol, London eye, parlamentet, tower of London m.m.

Nästa stop var vid Big Ben, där gick vi till ett café och köpte varsin kopp varm choklad, det var som sagt inte så varmt i London. Jag köpte även några vykort och en röd londonbuss till A. Sedan hoppade vi på bussen igen och så hoppade vi av vid Harrods.

Inne på Harrods, som var så himla stort att vi nästan gick vilse köpte jag teá, mest för de fina burkarnas skull ;) Handduk från Lexington, godis samt macarones m.m. Sedan hoppade vi på bussen igen och hoppade av där vi startade vår tur. I närhet av vårt hotell åt vi middag på en grekisk restaurang, som spelade grekisk musik och så pratade de som jobbade där grekiska, ååååå jag saknar Cypern! De hade även ett specialpris nämligen köp en pizza och få en på köpet vilket vi inte visst innan vi gick in.

Sedan gick vi tillbaka till vårt hotell, duschade och kokade teá samt åt macarones, förstår inte riktigt varför de är så hypade, visst de var väl goda, speciellt chokladmacarone.

London

Här kommer ett utrag av min dagbok under min och M:s Londonresa!
Day 1: 11/5 - 2010, På K - Airport, kl 8.18, väntar på att Maria ska komma. Det har börjat pirra i magen nu, känns som en skräckblandad förtjusning! London calling... Planet går först kl 10.00. Igår kom förövrigt min älskling hem ♥ så underbart att vara i hans armar igen, gud vad jag älskar den mannen. Det var så mysigt att ligga tätt ihop, stryka på honom, lukta, pussa, han luktar så gott att jag nästan svimmar. M kom nästan prick 8.30. När hon kom kollade vi på depatures - monetorn och där stod inte vår flight, trodde vi först eftersom inget plan skulle gå kl 10.00, däremot såg vi att planet skulle gå 10.45. Alltså 45 min försenat säkert på grund av askmolnet.

Vi checkade in och satte oss i cafét tills det var dags att stiga ombord på planet. När vi landat på Arlanda hade vi 50 minuter på oss att växla pengar och äta lunch. Vi hann växla pengar och i stress köpa med oss varsin varmsmörgås och en dricka. Vi åt på planet. På väg till Heathrow airport blev det prat om hur vädret skulle vara i London och mycket annat. Vi var båda två mycket förväntansfulla. När vi närmade oss London/Englands kustlinje var det tjockt med moln i luftrummet och inte en tillstymmelse till sol. Vi tänkte att det säkert skulle regna men det gjorde det som tur var inte.

När vi landade på Heathrow gick vi och hämtade våra väskor. Sedan gick vi till undergrounden för att ta tåget till Earls court, en tåg station som låg nära vårt hotell på Collingham road. När vi klev av tåget, kan man inte säga att värmen slog oss. Det var riktigt kallt och blåste väldigt mycket. Vi försökte läsa kartan i guideboken för att hitta vårt hotell, men på något konstigt sätt lyckades vi gå i cirklar, tillslut hittade vi vårt hotell. Det var en fin entré och vi fick rum 506, alltså rum på 5:e våningen, högst upp.

Vårt hotellrum var ganska stort och större än vad vi hade förväntat oss med tanke på att de flesta som hade kommenterat på hotels.com om vårt hotell hade anmärkt att rummen var små, men majoriteten var amerikanare så det var ju inte så konstigt. Det var ganska gamla trämöbler men badrummet var riktigt fint och fräscht. Däremot luktade det konstigt i rummet, typ instängt.

När vi landar i rummet tog vi med våra handväskor och gick ner till lobbyn för att höra om de hade någon karta och hur man kunde hitta till Harrods. Hon i lobbyn förklarade hur vi skulle gå. Enligt hennes förklaring skulle vi följa Cromwell road och det skulle ta 20 minuter att gå. Så vi gick enligt receptionistens beskrivning. Under vår promenad såg vi mycket vackra byggnader och det var så grönt och en massa blommor, så vackert! Vi såg Earls court och så såg vi ett stort köpcentrum, TESCO, vi gick dock endast förbi. Vi fortsatte gå efter Cromwell road (trodde vi) sedan kände vi inte igen gatuadresserna, vi hittade dom inte på kartan. Tillslut frågade vi en man vars vi var. Tydligen befann vi oss i West Kengsington så på något konstigt sätt hade vi gått helt åt FEL HÅLL, haha! Vi skyllde på hunger ;) Vi frågade mannen om han visste om det fanns något bra ställe att äta på. Han förklarade att det fanns några bra Thairestauramger em bit bort så vi hittade dit, för en gångs skull. Vi båda åt Thaikyckling med cashewnötter, det var riktigt gott! Vi fick även crabcrackers (jag och P lyckades av "misstag" beställa det i Thailand 2009). Efter middagen gick vi tillbaka samma väg som vi hade kommit dit på och gick in på TESCO, där satte vi oss på CASTRO, ett italienskt café och drack varsin varm choklad, såå gott! Sedan köpte vi jordgubbar, vitamindryck, banan, pringles chips, mmm!

När vi kom till hotellrummet duschade vi, kokade teá och åt goda jordgubbar!

Ps. Jordgubbar är vätskedrivande, fick springa på toa hela natten, typiskt!

Kärtåterseende

I måndags den 10:e maj, for jag till skolan där jag och M träffade vår handledare. Vi fick en hel del kritik för upplägget men hon sa att arbetet var välskrivet så det var ju alltid något. Jag och M satt hela dagen och skrev på uppsatsen tills vi for in till stan för att växla pengar på forex, det visade sig dock efter att ha stått i kö i flera minuter att det inte fanns några brittiska pund, great! Så det var bara att skynda sig till flygplatsen för att hämta upp min älskling som redan hade landat. Sååå underbart att träffa honom igen, så brun var han också min vackra! När vi kom hem till mig packade jag klart allt inför London och så myste vi ♥

/ Sophie ♥

Söndagen

Idag har jag packat nästan allt till London, kört epilatorn (ont!) och just nu sitter jag och kollar på The Proposal, har sett den några gånger innan men den är såå härlig så jag tycker att den blir ett perfekt slut på denna helg! Imorgon ska jag och M träffa vår handledare som ska ha gått igenom vår uppsats, spännande att höra vad hon tycker. Imorgon kväll ska jag även hämta min älskling från flyget, längtar!

Deadline & The Holiday

I fredags for jag in till stadsbiblioteket och träffade M, vi filade det sista på vår uppsats, vi skickade in uppsatsen till vår handledare endast några sekunder innan den skulle in kl 16.00. Efter inlämningen gick vi och gjorde lite ärenden på stan. Sedan for vi hem till mig, åt middag, lekte med A. På kvällen planerade vi vår resa, bokade biljetter till Madame Tussauds osv. Sedan såg vi vår favoritfilm, The Holiday, yey hur underbar som helst, har sett den hur många gånger som helst och den är alltid lika bra! Synd att inte Jude Law finns på museet.

Vid 2.00 körde jag hem M till sig. Tack för en underbar dag och kväll!

London planing...

...idag for jag som vanligt in till skolan på morgonen träffade M, och så gjorde vi klart vårt abstract och innehållsförteckningen m.m. Så jag for hem med 13 bussen. Väl hemma började jag gå igenom vårt arbete, vi ska båda konjunkturläsa all vår text dvs. ca 40 sidor till imorgon. Men som vanligt tjorvar mitt word jag hann till sida 28 i alla fall ;P NU ska jag istället planera inför LONDON ;D Fixa shopping och packningslista!

Apriqot

Idag har jag beställt en jätte snygg portföljväska med det passande namnet SOPHIE, självklart att jag skulle ha den ;) Fanns endast i 100 exemplar! Ursnygg med gulddetaljer. Tänkte egentligen att jag skulle köpa en i London men eftersom denna väska hade allt jag ville att väskan skulle ha, dvs. rymmer min laptop, block osv. med andra ord väldigt rymlig, snygg och praktisk!

Filmmys

Igår, for jag in till skolan på morgonen och så gjorde jag och M klart, inledning, syfte, metod, sammanfattning m.m. samt slutklämmen på diskussionen. När jag kom hem åt jag middag med min familj, busade med lilla A, som inte är så liten längre. Efter middagen bakade jag, A och Mamma bulla i långpanna samt P:s favorit tårta i långpanna, nämligen en fudgechokladkaka, hur god som helst! På kvällen kom min vän Fez ;) Vi pratade, såg på film (Bröllopsfotografen), åt min kaka och bulla samt popade pann pop-corn och drack Ramlösa Mango, vardagslyx i all ära!

Tack för en trevlig kväll vännen!

London - 1 week left

Idag for jag till skolan med 8.45 bussen. Jag och M jobbade på riktigt flitigt, vi blev så gott som klara med vår diskussion. Under lunchen pratade vi en hel del om LOndon, shit det är exakt 1 vecka kvar. Jag kom precis på att jag inte vet när mitt pass går ut men som tur är går passet ut i juni 2011. Ska snart börja göra en packningslista och shoppinglista ;) Nu ska jag slappa vid TVn har pysslat med uppsatsen HELA dagen så nu är jag värd lite avkoppling!

Barcelona & Juridikjouren

Igår (måndag) körde jag min älskling till the airport. Han är nu i Barcelona och kommer hem först på måndag. Saknar honom redan! Efter att ha kört honom till flyget körde jag till skolan och träffade M. Vi skrev nästan 1 sida på diskussionen och det gick riktigt bra. Däremot gick tiden riktigt fort och helt plötsligt var det bara att köra till Juridikjouren och jag åt aldrig någon middag igår. På jouren opponerade jag och M på en annan tjejs uppsats eftersom vi skulle göra det enligt vår handledare, trots att ingen annan handledare har krävt det, men det gick i alla fall fort så när jag kom hem från jouren skickade jag iväg opponeringen till tjejen samt vår handledare.

Längesedan sist!

Ojojoj! Så här länge har det ALDRIG gått mellan mina inlägg. Nu tänkte jag i alla fall höra av mig och säga att jag lever! Nu har det gått så länge att jag nästan inte ens kommer ihåg vad jag har gjort.
Här kommer i alla fall en kort resume:

Måndag 19/4: Blev det mestadels plugg och så såg jag Svenska hollywood fruar på kvällen ;)

Tisdag 20/4: For jag in till skolan och pluggade med M, eller vi skrev på vår uppsats. Även A kom förbi en sväng, det var riktigt trevligt att träffa henne igen. Vid 13-tiden for jag hem. Tränade 45 min mage & rygg och gjorde peeling och målade naglarna, mycket härligt! Körde även med epilatorn!

Onsdag 21/4: Pluggade jag hemifrån, gick en sväng med F runt byn.

Torsdag 22/4: Pluggade under dagen på kvällen kom P till mig ♥ Underbart!

Fredag 23/4: Började morgonen riktigt flitigt, tränade, pluggade osv och sen ringde det i min mobil vid 13-tiden det var den huvudansvariga rekryteraren till Fortum som meddelade att jag kom tvåa, TVÅA!!! HUr jäkla kul är det. Jag som hade farit ner två gånger till Stockholm och allt. Men visst jag är otroligt stolt över att jag kom så långt men det är aldrig kul att ramla på mållinjen. Vid 15-tiden tog jag bussen in till stan och åkte hem med min älskling som fick trösta mig efter det negativa beskedet. Det första P sa var dock: "ja men då kan du vara med mig hela sommaren" ;) Sötnosen! Väl hos P myste vi på som vanligt!

Lördag 24/4: Vaknade upp ganska tidigt och körde P till the airport eftersom han skulle fara med Silja Line med fotbollsförbundet. Under kvällen tröståt jag en massa godis, haha!

Söndag 25/4: PLuggade jag mest hela dagen, på kvällen hämtade jag upp P från flyget!

Måndag 26/4: For jag in till skolan med P och så träffade jag M och så jobbade vi på med vår uppsats. Vi gjorde även upp en plan på hur vi skulle fortsätta med uppsatsen.

Tisdag 27/4: PLuggade hemifrån och så for jag och sprang på kvällen, fixade lite grejer inför rekryteringsseminarium jag skulle på nästkommande dag.

Onsdag 28/4: Vilken dag! Gjorde hur mycket som helst under den dagen. Klockan 8.30 var jag på ett rekryteringsseminarium där jag skulle på en arbetsintervju samma dag klockan 15.30. Efter seminariet for jag in till skolan och träffade M där vi gick igenom den sista delen på vår faktadel. 15.30 hade jag en personlig arbetsintervju med två väldigt trevliga damer. Sedan for jag till min svärfars jobb och dit kom min älskling och så for vi alla tre, jag, P och svärfar L på en lägenhetsvisning på en jätte fin bostadsrätt på Klintbacken, hur fin som helst. Den hade en budgivare som hade givit 450 000 kr. Efter lägenhetsvisningen for jag tillbaka till skolan där det var Juristens dag, där satt vi och lyssnade på föreläsare, och åt buffé-mat, mycket trevkligt och inspirerande men guud vad trött jag var när jag kom hem!

Torsdag 29/4: Pluggade hemifrån och så  bakade jag P:s favorit tårta, min också den är sååååå god. Tänkte att jag skulle ta med mig den till P:s mammas 50-årsfest på fredagen. På kvällen for jag till P. Väl hos P hjälpte vi till med att göra en sås som blev helt misslyckad så vi avsatte 2 timmar i onödan på en misslyckad sås, haha! Vi hjälpte till inför P:s mammas 50-års fest som var dagen efter. Dagen till ära fylllde svärmor I 50 år!

Fredag 30/4: Vi gick upp 8.30, åt frukost och så for vi och handlade avokade osv. för att göra en guacomole som vi misslyckades med dagen innan. Nu lyckades vi i alla fall göra en jäkligt god sås. Vi hjälpte även till med att skära upp kött, fixa tårtor m.m. KLockan 15 kom de första gästerna till Andholen (en slags bygdegård vid vattnet, väldigt fint). Det var alltså öppet hur från klockan 15.00, dit kom bland annat kommunfullmäktige och en massa politiker (svärmor är väldigt insatt i politik). Alla släktigar och vänner som kom. Även min mamma och J kom på festen. Det var en mycket trevlig dag och kväll, natt. Vi hjälpte dock till en hel del med disken och diverse för att alla "gäster" skulle vara nöjda. Vi kom i säng ca 4.30 så det blev en riktigt låååång dag. Jag var även chaufför eftersom jag var nykter under kvällen så jag fick köra svärfars nya Volvo, värsta jeepen, hur stor som helst. Lite läskigt var det att köra, bilen passade inte riktigt till mig som är så liten ;P

Lördag 1/5: Vaknade upp med min älskling! Sedan for jag hem och pluggade, hade en hel del att göra så hela lördagen bestod av plugg!

Söndag: Igår for jag in till M klockan 11. Vi gick igenom vår text så den känns riktigt bra nu. Sedan när vi blev riktigt hungriga for vi till grillen och jag köpte såklart, lövbiff med strips och M köpte en pizza, mums! Sedan for jag hem och städade mitt rum, ssååååå skönt! Hade hur stökigt och dammigt som helst så det var verkligen på tiden. På kvällen kom P ♥ Vi såg Valentines Day, åt pann-popcorn och drack påskmust och käkade Polly, mums! Så mysigt! Vi kom dock i säng väldigt sent.