Kärtåterseende

I måndags den 10:e maj, for jag till skolan där jag och M träffade vår handledare. Vi fick en hel del kritik för upplägget men hon sa att arbetet var välskrivet så det var ju alltid något. Jag och M satt hela dagen och skrev på uppsatsen tills vi for in till stan för att växla pengar på forex, det visade sig dock efter att ha stått i kö i flera minuter att det inte fanns några brittiska pund, great! Så det var bara att skynda sig till flygplatsen för att hämta upp min älskling som redan hade landat. Sååå underbart att träffa honom igen, så brun var han också min vackra! När vi kom hem till mig packade jag klart allt inför London och så myste vi ♥

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0