...

Day 4: 14/5 - 2010, Vi gick upp tidigt och packade våra väskor och åt frukost på hotellet, sedan lämnade vi våra väskor i ett rum vid lobbyn och så for vi in till Oxford street, där vi gick till Primark och det är fina köpcentrumet osv. Vi köpte även varsin frapoccino på Starbucks, såå god, däremot hade dom inte choco crip som jag och P drack i Thailand men den vanliga chokladen med grädde var god. Kring 14-tiden tog vi bussen tillbaka till hotellet där vi hämtade våra väskor och sedan tog vi tåget in till Heathrow. Det blev dock ganska stressigt efter att vi hade gått igenom den lååånga säkerhetskontrollen. Vi hade endast 30 min på oss att äta så vi köpte varsin ceasarsallad på en fin restaurang men personalen lyckades slarva bort vår beställning så vi fick be dom stoppa in maten i en take away bag som vi kunde ta med till planet, så vi åt upp våran sallad på planet, vi var förövrigt näst sist in i flyget haha. Resan hem gick bra och vi mellanlandade på Arlanda, köpte lite godis och så gick planet upp till norr. På flygplatsen väntade min älskling ♥ Vi tog våra väskor och så körde vi förbi M hem till sig och så for vi hem. Väl hemma packade jag upp min väska.

På Primark köpte jag 7 st babybodys, hur söta som helst. Så jag tog upp dom från väskan och visade P. Han blev helt chockad, han sade: vad är det där? Men ser du inte det? svarade jag. P: Men varför har du köpte det där? Sedan kunde jag inte hålla minen längre och sa att det är ju till trillingarna ( min farfars frus dotter har fått trillingar, som jag förhoppningsvis får träffa i sommar) Vi ska ge trillingarna 2 st bodys var och så behöll jag och P en body, en jätte söt body!

Blir nästan lite sugen på en liten, fast ändå inte (några år kvar), har alltid älskat barn så det är ingen nyhet.

/ Sophie ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0