Inlämning...

Idag for jag in som vanligt till klockan 8.00 och satt med M och pillade på det sista till vår c-uppsats. Vi lämnade in den tidigare idag, såå skönt! Väntar med spänning på hur det nu har gått med tanke på den kritik vi tidigare fått men men får först veta på måndag! När jag kom hem träffade jag min vän Fez och så gick vi ner till ICA och köpte varsin Ben & jerry glass, mums! Den var mastig men god! Jag lekte även lite med Alex och så har jag bloggat en hel del denna kväll ;) Kände att jag var "tvungen" att uppdatera, det är alltid kul att kunna gå tillbaka och se vad man har gjort.

Nu ska jag se en plats på landet eller en film på viasat, hmmm, är sugen på pop-corn ;) Det är jag värd! Älska livet, imorgon kommer min älskling ♥ Kanske det blir mys i biomörkret?

God natt!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0