Stans snyggaste häck

... det är precis vad jag ska skaffa mig, det stod i det senaste numret av Iform. Om man skulle göra 5 stycken övningar 3 x 12 två gånger i veckan skulle man få stans snyggaste häck på 4-10 veckor. Jag antar utmaningen, men som P sa har jag redan en jäkligt snygg häck men lite extra fokus skulle ej skada. Så idag körde jag veckans första pass, imorgon blir det nästa så jag får in 2 pass denna vecka ;)

Jag sprang även runt byn, älskar att träna. Höll på somna när jag pluggade inför min förhoppningsvis sista tenta (någonsin) i alla fall till min kandidatexamen! Då är det bara att gå ut och röra på sig så man inte fördriver tiden på att "sova" ;P

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0