Barcelona & Juridikjouren

Igår (måndag) körde jag min älskling till the airport. Han är nu i Barcelona och kommer hem först på måndag. Saknar honom redan! Efter att ha kört honom till flyget körde jag till skolan och träffade M. Vi skrev nästan 1 sida på diskussionen och det gick riktigt bra. Däremot gick tiden riktigt fort och helt plötsligt var det bara att köra till Juridikjouren och jag åt aldrig någon middag igår. På jouren opponerade jag och M på en annan tjejs uppsats eftersom vi skulle göra det enligt vår handledare, trots att ingen annan handledare har krävt det, men det gick i alla fall fort så när jag kom hem från jouren skickade jag iväg opponeringen till tjejen samt vår handledare.



/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0