Weekend

I fredags blev det också en massa plugg jag hann gå igenom rättsfilosofin och börja med Strömholmsboken. På kvällen var det mys i soffan med familjen. Vi åt en massa gott, som salta bilar (en favorit), popcorn, ramlösa m.m. mums! På lördagen vaknade jag av att någon satte på TVn, vilket visade sig vara min mor så jag gick upp någon minut innan klockan 8.00, stolt! Hade egentligen ställt alarm klockan 9.00. Men jag var pigg så det var bara att sätta igång med pluggandet.

Jag gick igenom hela Strömholmsboken :) Hann även börja lite på rättshistorian. På kvällen körde jag min lillebror till en kompis och sedan såg jag The Hot Chic med mor och J! Har sett den mååånga gånger tidigare men den är rolig så det var kul :) J uppskattade den också så det var roligt (mor la sig ner mot mig så hon somnade ;)


The Hot Chic en rolig och lättsam komedi!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0