Veckan som gått...

Förra lördagen blev det nog inte så mycket mer förutom en massa plugg i intern styrningen. Likaså på söndagen. Men på söndagskväll kom min älskling :D Vi myste i soffan, åt kvällsfika så underbart, älskar att vara i hans armar ♥

På måndagen gick jag igenom interna en sista gång och skrev tentan på tisdagen. Det kändes bättre denna gång men det gick tydligen inte så mycket bättre. Så i tisdags var det bara att börja plugga till min andra tenta som är nu på torsdag, nämligen Allmän rättslära.

I onsdags kom min kära vän M, vi plugga rättsfilosofi och så bokade vi en resa till LONDON BABY :D Det blev en paketresa från SAS med hotell och flyg tur och retur för 3500 kr per person. Vi far den 11-14 maj ;) Innan dess skall vi dock ha skrivit "klart" vår C-uppsats. Men det fixar vi!



/ Sophie ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0