Veckan som gått hittills...

I onsdags blev det plugg i Intern styrning samt nästan 1 h promenad med min underbara vän F. Så trevligt det var, ca 10 min av vår promenad var jag inne på ICA och köpte en snarrapåse (GODIS!) var egentligen inte speciellt sugen MEN tänkt att det vore bra att ha något tentasnacks även fast morötter eller mandlar hade funkat bättre egentligen ;)

Igår (torsdag) blev det ännu mer plugg av interna (ekonomi), har hunnit igenom 5 gamla tentor och det känns lite bättre. Jag förberede även två frågor till ett rättfallsPM som var idag (fredag). Annars har det inte varit så händelserikt. Mest plugg som sagt i dessa tentatider!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0