Storstädning & peeling

Idag har jag storstädat mitt rum, och guuuud så skönt! Jag kommer (hemskt nog) inte ens ihåg när jag dammtorkade sist. Nu har jag i alla fall dammtorkar, dammsugit, vaskat golvet, byt rent i sängen m.m. Har även tagit en lång skön dusch och peelat kroppen. Jag känner mig som en ny människa. Nu har jag även uppdaterat här på bloggen, det var ju ett tag sedan sist...

Nu ska jag nog gå igenom Rättshistorian och Strömholms sammanfattningen innan jag sätter mig och ser några avsnitt SATC, kanske att jag äter lite ostbågar som blev över från igår ;) Man måste ju passa på när inte P är här, han tycker nämligen inte om ostbågar. Nä nu ska jag ringa till min älskling först och säga god natt. Han har nämligen tenta imorgon!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0