On demand

Min bror har idag fixad on demand (äntligen!) men till min förtvivlan kunde jag inte se hela Svenska Hollywoodfruar endast en liten bit. Men jag är inte speciellt förvånad Viasat har inte riktigt levt upp till våra förväntningar, det är mycket tjorv.

Tidigare idag har jag gått igenom Ekelöfartikeln med några i klassen sedan hade vi seminarium från klockan 16.30-18.00, jobbigt är dö trött (borde sova redan!). När jag kom hem gick jag igenom ett tal på en gammal tenta i Intern Styrningen. Update: Jag pratade även på Skype med min kära vän Å, super trevligt! Ska ta och beställa en resa ner till oslo de närmsta dagarna (eller så blir det efter tentorna!).

Nu blir det sängen! Ny dag ny tag imorgon (idag!)

God natt!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0