Mondaymorning

Igår fick jag åka in med P:s pappa (min svärfar) till skolan klockan 8.30 eller lite efter var i skolan någon minut efter klockan 8. Då träffade jag M och vi satte igång med uppsats skrivandet, hittade en massa bra litteratur, skrev ut relevanta rättsfall och gjorde lite av en disposition osv. Jag köpte lunch på skolan (var jätte länge sedan jag gjorde det)! Jag fick åka hem med mor efter klockan 15. Väl hemma var det bara att börja med att fixa klart allt inför morgondagen. Det vill säga fixa klart referenserna som jag skulle ha med mig, kolla upp vädret i Stockholm så jag skulle veta vilken jacka jag skulle ta med mig, skriva ut en vägbeskrivning till Adecco osv.

Vilket tog hela kvällen. Så kring 22.00 tiden gick jag och duschade, målade naglarna, strykte min skjorta och fixa allt inför mogondagen. Innan jag gick jag la mig såg jag två avsnitt SATC (eller jag såg på avsnitten medan jag målade naglarna). Det tog ett tag innan jag somnade och jag gick och la mig sent med tanke på att jag skulle upp klockan 5.00.

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0