FRIDAY

Vilken underbar fredag! Min morgon startade kring 8.40 (snozar som alltid 4 ggr ;) åt frukost och sedan skrev jag ut en massa papper, allt till allmän rättsläran och så började jag plugga till den sista ekonomitentan som jag har kvar att skriva om ca två veckor, måste jag nämna att jag ogillar den kursen starkt! Ajja vill göra bort den nu (förhoppningsvis!) Tänka sig att jag BARA har två tentor kvar innan min examen, gött :D

Senare under dagen kom P ♥ Vi åt tacos och myste! På kvällen såg vi TV, Solsidan m.m. Nu på lördagsförmiddagen for han hem igen :( Jag måste som sagt plugga så det är lika bra! Det känns dock som att vi har varit med varandra en hel helg, känns som att det är måndag imorgon men nej det är endast lördag idag.

Nä nu har jag inte tid att sitta här, nu blir det Intern Styrning för hela slanten :D

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0