Fixardag & utgång

På lördagsmorgonen for P och tränade och jag fixade inför arbetsintervjun, fixade med referenser, såg på The Kardashians på E, målade mina naglar. Packade för att fara till P och tog med mig mitt smink och så körde J (mammas sambo) mig till M. Vi fixade oss inför utgången, jag använde för första gången ett nytt sminkset från Mary kay med ögonskuggor som passar för mina blå ögon och så köpte M ett set för gröna ögon, det var riktigt bra ögonskuggor.

Vi drack rödvin, åt chips, lyssnade på Spotyfi och senare på kvällen kom L. Vi hade det riktigt trevligt. Sedan for vi ut på STUK. Däremot var det förvårdnadsvärt många "töntar", första klassare eller what ever to call them! Jag och L som försökte hitta någon pöjk till M men det var omöjligt.

Vid 2-tiden skickade jag ett sms till P om att han skulle komma och hämta upp oss. Vi ställde ju fram klockan en timme till sommartid så STUK stängde klockan 2 "egentligen". Väl ute på krogen så var det en kille som sa att jag hade fina tänder, aldrig hört någon kommentera mina tänder förut men det var kul :) Alltid kul med komplimanger!

När på kom körde vi hem M och så körde vi hem till P. Där var det bara att fixa sig för sängen och sova!

/ Sophie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0