Äntligen!

Dagen började klockan 8.00, gick för en gång skull upp i tid för att hinna med bussen. Men vad händer...ja självklart när jag går ner till bussen (är i god tid!) och är nästan ca 200 m från busshållsplatsen så svischar en buss förbi, neeej! men när jag kollar på klockan var den endast 8.45 (bussen går 8.47) så jag fortsätter att gå mot hållplatsen och när jag nästan är vid hållplatsen svischar MIN buss förbi, satan! Det var med tunga steg jag gick hem och med motvind som heter duga, vilket stormväder! Det gick en buss senare men eftersom jag skulle vara tvungen att byta buss inne i stan till universitetet orkade jag inte, så jag blev hemma!

Skulle egentligen in och träffa M, E och A och gå igenom frågorna i Rättsfilosofin till seminariet på tisdag men men! Väl hemma satt jag i telefon hela förmiddagen. Började med Rättfalls PM:et men jag höll på att somna (somnade ganska sent inatt) så jag tog en powernap som skulle vara i 20 min men på grund av att jag ställde alarmet fel vaknade jag av mig själv nästan 1 h senare, haha!

Till middag gjorde jag en jätte god torsksoppa, är så stolt över mina matkunskaper ;) Mycket bra att ha tills man flyttar hemifrån.

Efter middagen har jag lämnat in mitt PM i Rättsfilosofin samt gjort klart mitt Rättfalls PM, sååå skönt! Nu ska jag ta en dusch, och sedan blir det att göra frågorna i Rättsfilosofin, såå kul, not!

/ Sophie ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

sv: Varsegod! :) jaa, det är verkligen ett bra program! :D kram

2010-03-03 @ 21:17:22
URL: http://bloggerska.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0