Finally Friday

Idag är det fredag, såååå skönt, även fast jag är astrött sitter jag här och uppdaterar min blogg. Det var ju ett tag sedan sist. Idag åkte jag in med P till jobbet och det gick faktiskt väldigt bra på jobbet inte lika tungt som det var i till exempelvis måndags. Klockan 15.20 slutade jag eftersom jag tog ut min friskvård och så åkte jag hem med mor, lillebror och Alex. Mamma hade köpte en ny grill, sååå efterlängtat så vi invigde den idag med att grilla mini kyckling souvlakis, klyftpotatis, vitlöksbröd, sallad osv. Gott! Annars har jag inte gjort så mycket idag. Är sjukt trött och borde egentligen sova! Däremot så klarade jag INTERN STYRNINGEN!!!!! :D Såååå himla skönt. Trodde verkligen inte att jag skulle klara den men tjii fick jag ;D Jag var helt i chock och fick kolla fler gånger om det verkligen stämde.

Nä nu blir det sängen, så efterlängtat!

God natt!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0