Vecka 25

Jag kommer inte ihåg vad jag gjorde varje dag, synd, för jag tycker om att skriva ner "allt" jag för eller i alla fall 1 % av vad jag gör ;P På måndagen var det jobb på FK som vanligt, tycker om mitt jobb! Hade APT-möte osv. På tisdagen for jag till tandläkaren och det visade sig att jag hade ett jätte litet hål som hade blivit pyttelite större och då måste man ta bort det, men det fanns bara en tid för lagning först den 24 september och då är jag ju i Uppsala kanske så jag måste försöka lösa det där med tiden. Jag måste även boka en tid och ta bort min visdomstand eftersom den växer lite konstigt, jag har inte ont i den eller något sådant men det kommer säkert bli hål i den eftersom den ligger snett.

Efter tandläkaren for jag tillbaka till jobbet. Efter jobbet umgicks jag med P och planerade inför Uppsala. Jag jobbade till torsdagen den veckan.

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0