...

Måndag: Hemresan, vi vaknade ganska tidigt packade klart allt och åt frukost och så for vi förbi E och trillingarna innan vi körde mot Larnaca. Kändes väldigt sorligt att lämna kära Cypern men vi ses ju snart igen ;) Vi kom ca 4 h innan vårt plan skulle gå så vi gick ut och njöt några sista minutrar i cypernvärmen och sedan gick vi och checkade in vårt bagage och sedan satte vi oss och åt på Sbarro, vars annars? och tog en lyxig sallad till det. När vi hade ätit klart gick vi till taxfreen och så ser P hur en äldre dam och man släpper sin varukorg och springer, och det visade sig att dom skulle med smma plan som oss, och i högtalarna ropade de ut att vårt plan skull gå NU, då var det 1,3 h kvar innan det egentligen skulle gå så vi sprang dit och det visade sig att alla som skulle med planet till Arlanda hade checkat in och de började lasta på planet.

När vi alla var på plats i planet säger piloten att vi ska lyfta om 40 min, wooot?? Alla blev som galna men sedan visade sig att de hade stressat in oss i planet för att få en lucka där de kunde lyfta tidigare och efter 10 min lyfte vi. Vi kom dock endast 15 min tidigare än beräknat.

På Arlanda hämtade vi ut våra väskor och så sa jag hejdå till min älskling som skulle stanna i el Stockholmo i några dagar. Jag hade gärna gjort det men eftersom jag skulle jobba dagen efter var det inte någon bra idé ;) Utan jag gick och sällskapade med min mor och J som var på Arlanda, de hade tagit ett tidigare flyg från Larnaca så jag satt med som i ca 10 min innan deras plan lyfte.

Jag gick och åt en kycklingsallad på MAX ;)

Väl hemma i Luleå hämtade mammas sambo J mig och vi körde hem, plockade upp ur väskorna, duschade och gick och la mig.

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0