...

Torsdag: Vi gick upp och åt hotellfrukost, gick ner till våra solstolar och njöt av de sista timmarna i Agia Napa. Senare under dagen kom min farfar och hans fru och hämtade oss, mig, P och S (lillebror). Det tog ca 1,5 h att köra från napa upp till bergen i Limassol där min farfar bor.



Utsikten från farfars balkong, när vi kom till min farfar åt vi M:s goda mat och sedan gick vi ner till M:s (farfars fru) dotter E och hennes trillingar, hur söta som helst! Alla tre har helt olika utseende och man ser inte alla att de är syskon, häftigt! Tänka sig att det var 5 barn från början men de var tvugna att ta bort två eftersom det skulle ha blivit för komplicerat annars.


De tre heter George, Aristos och Anastasia, två pojkar och en flicka. Ursöta och snälla! Saknar dom.

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0