...

Tisdag: När vi vaknade på morgonen gick vi och åt av den goda hotellfrukosten, mums! Hur mycket gott som helst och så drack vi champange ;)


Kolla vilken underbar utsikt från frukosten,


Här är vi i vattnet, underbart!


Vi promenerade massor denna dag och så smörjde vi in oss, Men vi båda lyckades somna på mage och bränna oss riktigt mycket ;S Jag brände mig på alla ställen jag aldrig brukar bränna mig på och brände mig ingenting på de ställena jag brukar bränna mig på, vilket mest troligen berodde på att jag smörjde in mig mest på de ställena jag brukar bränna mig på.

Efter stranden gick vi upp på rummet och duschade, njöt och fixade oss inför kvällen. Denna kväll tog vi bussen in till protaras och åt på restaurang PARKO, sååå himla gott! Om nu far till Protaras ät där!!! Vi alla var helnöjda med maten.


Efter middagen tog vi bussen tillbaka till Agia Napa och så gick vi tillbaka till hotellet och beställde drinkar och glass.


Jag framför vårt hotell



Vi satt även och kollade på fotbolls VM och så somnade jag i P:s knä, allt är i sin ordning!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0