CYPERN!

På måndagsmorgonen körde P:s morbror oss till flyget, terminal 5. Vi checkade in våra väskor och längtade med spänning till cypern :) Vi for på morgonen, köpte en underbart god skagenbaguette på Arlanda och landade 13.30 på Cypern :D

Väl på Larnaca, vad fint flygplats dom har byggt, jag kände inte igen mig jag kunde den förra flygplatsen utantill och det kändes lite konstigt att inte åka buss från flyget till flygplatsen ;P Vi hämtade ut våra väskor och så tog vi en taxi till vårt hotell, ALION BEACH HOTEL *****

Vilket underbart hotell och vilken service. Vi fick en välkomstdrink när vi anlände och så kom min familj, mamma, J och lillebror ner och hälsade oss välkomna, dom hade ju som sagt varit nere på Cypern i 1 vecka. Personalen tog upp våra väskor på rummet och så byte vi om och gick ner till våra hyrda stolar vid stranden, lyx! Där log vi och bara njöt, käkade god frukt från farfar och åt chips och badade ♥

När vi kände oss klara på stranden gick vi upp och duschade, chillade och fixade oss för kvällen. Vi gick in till Agia Napas centrum och åt på en Italiensk restaurang, jag åt två stekar med bakad potatis och två olika såser, mkt gott! Vi fick även en mojitos vardera.


Sedan gick vi hem jag och P gick förbi en kiosk och köpte lite gotta ;)



/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0