Underbar dag!

Vaknade i min älsklings armar och så gick vi upp och åt frukost. Sedan packade vi det vi skulle ha med oss till badet. Vi for till ett äventyrsbad med ett annat par, E & J samt E.P, det var mycket trevligt & kul! Egentligen skulle vi ha varit 6 personer till, men dom bangade, så det blev vi 5!



Efter äventyrsbadet, duschade vi tjejer och bastade sedan körde vi in till stan där vi skulle se på bio. Grabbarna körde förbi oss brudar till bion där vi köpte ut biljetterna medan P & E parkerade bilen. Sedan åt vi på en restaurang bredvid bion, det blev hamburgarmål till mig, P, E.P & E och J åt en pizza! Det var mycket gott när vi sedan hade ätit klart gick vi och köpte popcorn och LOKA! Vi såg som sagt AVATAR i 3D, den var verkligen över all förväntan, hade i och för sig ingen förväntning alls. Men det var riktigt bra och sedan själva känslan av att se den i 3D gjorde filmen verkligen rättvisa!


Så vacker värld dom levde i, det var så att man fick flashbacks från dykningen i Thailand, speciellt när det var 3D. Rekommenderar verkligen denna film i 3D, personligen är jag inget fan av sciene fiction men denna var riktigt bra!

Efter bion som vi alla i sällskapet tyckte var otroligt bra, vi får göra det till en vana att fara iväg och se 3D tillsammans ;) så körde vi hem E.P och J & E sedan for jag och P till tre av dom sex personerna som inte följde med och hängde där ett tag innan vi körde hem till mig.

Väl hemma myste vi ett tag och sedan när mamma och J och S hade sett klart på TV ca 22.30 ;) Gick jag och P och såg filmen Sommaren med Göran, P somnade dock i mitt knä i slutet av filmen men den var väl sådär. Inget kunde riktigt mätta sig med Avatar ;P



/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0