Twilight



Jag måste vara bland den sista bloggaren som inte har sett Twilight, förrens idag. Den var faktiskt bra. Har aldrig tyckt om vampyrfilmer men denna var riktigt bra. Inte bland det bästa jag har sett men helt klart sevärd. Skulle gärna se New Moon också!  

Idag har jag gått igenom alla mina lådor, garderoben och byrån, så skönt att det är gjort. Har även gjort manikyr och pedikyr. Imorgon börjar jag en ny kurs, Allmän rättslära. Det känns skönt att för en gång skull endast ha en kurs åt gången även fast jag vet att denna kurs är ganska krävande.

Nu på kvällen/natten har jag sett ett avsnitt SATC och käkat ostbågar, hah vadå beroende! Mitt nya liv får börja imorgon istället. 

God natt!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0