Snöstorm

Min dag började med chailatte och en smoothie. Sedan satte jag igång med strömholms PM:et, men det gick segt. Sedan ringde A och vi snackade på ett bra tag om allt möjligt. Sedan fick jag ett sms av M som hade lite funderingar om strömholm så jag besvara dom så gott jag kunde. Klockan 11.15 gick jag och skulle sätta in mer ved i kaminen och då var det endast några få vedträn kvar i kistan så jag gick ut och hämtade mer puuh det var svettigt. Tog 45 min att fylla både träkistan och tunnan med ved.  

Efter det gick jag och tränade, körde 30 minuters Pilatespass men mitt i passet ringde M, så vi pratade på ett tag om strömholm och annat, sedan fortsatte jag att träna. Efter träningen blev det lunch, tonfisksallad som vanligt ;) Sedan körde jag igång med min onsdagspeeling, dvs. kropps, ansiktspeeling så skönt!  

Sedan gjorde jag middag, lax med stuvad potatis med dill, såå gott :) Efter middagen hade jag tänkt plugga men det blev det inte mycket av, har haft noll motivation idag! Det känna som att jag har en snöstorm inom mig, allt är ett enda stort kaos! Vet egentligen inte varför men i slutändan kommer jag alltid fram till att tacksamhet är det bästa att tackla negativa tankar med!

Jag är otroligt tacksam för allt jag har och har uppnått i mitt liv. Jag är stolt och en stark person!

Nyss bokade jag 5 stycken biljetter till Avatar i 3D nu på lördag, spännande! Har även sett ett avsnitt SATC men nu blir det sängen.



God natt!

/ Sophie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0