Sherlock Holmes

I fredags startade morgonen senare än vanligt (kl. 10.00). Men jag hann med allt jag skulle innan jag tog bussen in till stan 12.15. Jag hann tillochmed att köra ett 30 min Pilates pass. När jag kom till skolan satt jag och pluggade  i tysta rummet, läste Kleineman och skrev kommentarer. Efter klockan 15 kom min älskling, så medan han passade min grejer så hämtade jag ut min tenta och fyllde på mitt busskort. När jag kom tillbaka for vi in till stan och åt på MAX, mums!

Efter middagen gick vi till bion och köpte godis och chips. Vi såg Sherlock Holmes, den var hur bra som helst, spännande rakt igenom och med världens snygging vid min sida blev den snäppet bättre, som allt här i livet! 


Efter bion körde vi hem till P och hade det mysigt som vanligt!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0