Saturday

I lördags tog vi det lugnt på morgonen, åt frukost i lugn och ro, slötittade på TV. Senare under dagen for vi till mig. P for ut på tentaröj med sina polare och jag for till mina tjejkompisar vid universitetet. Det var mycket trevligt, jag hade inte tänkt vara så länge där eftersom jag var väldigt trött och de flesta hade skrivit tenta den dagen men jag blev där till 02.00, hah! Så det blev aldrig att fara hem och sedan fara tillbaka och hämta P från klubben utan jag hämtade upp honom innan jag for hem. Det var dock knökfullt med folk, och P fick stå i 45 min för att hämta sin jacka så jag stod i ca 20 min och väntade på att han skulle komma.

När jag står där och väntar i bilen kommer det två grabbar och frågar: "Kör du vem som helst?" Nej svarade jag och ena killen sa: "Jag förstod det", hah okej ;P  Tillslut kom i alla fall min fulla älskling, eller han var inte så farligt full, jag har en ordentlig ung man ;)

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0