Mörbultad

Började morgonen med att snooza tre gånger och sedan stängde jag av alarmet för att stiga upp, men istället somnar jag om och vaknar av att min boyfriend ringer på mobilen. Så jag gick upp 1 h senare än planerat som vanligt dvs. 9.30. Väl uppe åt jag frukost och hade lite ont i benen efter gårdagens träningspass men inte så farligt. Satt lite med Kleinemans artikeln, men det är så svårt att hitta motivationen när jag inte kommer att ha seminariet förrän om två veckor!

Senare under dagen fick jag däremot jätte ont i magmusklerna och resten av kroppen, shit, jag går helt breddbent känns det som, haha! Vacker syn det måste vara. Ajja det är en positiv smärta (intalar jag mig själv). Jag klarade bara av att köra ett halvt Yoga pass på grund av min smärta. Som sagt angående pluggandet, jag måste verkligen få någon struktur, ska pilla på en planering imorgon hade jag tänkt.

Nu ska jag i alla fall se ett avsnitt SATC och koka mig en kopp örtteá.



God natt!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0