Monday

Igår gick jag upp lite för sent och hade en väldigt tajt tidsplan att ta mig till skolan och jag kom en kvart försent dvs. 8.15 till skolan. Väl på skolan gick jag, E, A och M igenom Kleineman. Det känns som att jag har börjat få kläm på vad den handlar om och har kunnat bilda mig en åsikt om den. När vi var "klara" snackade vi ett bra tag om allt annat än Kleineman ;)

Sedan gick jag & M och åt lunch på en jätte mysig restaurang, har ätit där några gånger tidigare och de har alltid så god mat. Det blev en räkrisotto med en massa god sås och grönsaker i, mycket gott! M åt en kycklingpaj. Vi pratade på ett bra tag och vi har nästan kommit fram till vad vi ska skriva för examensuppsats, vi har bokat in en tid nästa vecka som vi ska kolla upp litteratur om ämnet och höra med lärare osv. Spännande!

På väg hem från universitetsområdet körde jag förbi ICA och hämtade ut min epilator från Braun, så fin den är :) När jag kom hem kring 15-tiden, tänkte jag träna men jag var så himla trött att jag somnade 1 h på soffan. Helt slut, undra om det var IKEA vandringen igår som kom ikapp. Senare under dagen for jag och hämtade mina böcker som jag har väntat på i nästan två veckor :/ Jag som tyckte jag var ganska i tid att beställa, men jag säger bara, ALDRIG mer Lycknis! Visst de hade billigast litteratur men jag betalar gärna lite extra bara jag får mina böcker.

Jag började igår kväll att skriva lite på mitt PM, har gjort en inledning ny och ska skriva in syfte, metod och såvidare. Ska inte lämna in Strömholmsseminariet förrän om två veckor men jag vill gärna bli klar med det nu i veckan så jag kan lägga det bakom mig.

Jag gick och la mig strax efter klockan 23 så jag är ganska stolt över att jag lyckades lägga mig innan klockan 00.00 ;)

/ Sophie ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0