IKEA

Idag klockan 8.15 kom min familj och hämtade upp mig hos P. Det var riktigt svårt att komma ur sängen och lämna en varm och gosig älskling men tillslut lyckades jag ta mig upp. P följde som sagt inte med till IKEA. När vi kom till IKEA 09.30 åt vi frukost för 10 kr. Efter frukosten gick vi omkring och jag köpte lite flytta hemifrån grejer som mått, kavel, serveringsformar osv. och saker till mitt rum som en magnettavla, blomma, lådor osv. Det känns som att jag och P har hur mycket flytta hemifrån grejer eller ja vi har en hel del.

Det känns ändå bra att köpa lite grejer då och då som vi behöver istället för att köpa allt på en och samma gång för det är så mycket vi inte kan köpa förrän vi har en lägenhet, som inredningsgrejer, soffa osv. och det lär ju kosta en hel del.

Klockan 15.30 körde vi hem. Jag somnade och sov mest hela vägen och har varit så trött sedan jag kom hem. Men jag har fått upp magnettavlan, och stoppat ihop lådor och sett två avsnitt av SATC ;)

Men nu måste jag sova ska nämligen upp tidigt imorgon, ska vara på skolan klockan 8.00 och träffa tjejerna.

God natt!

/ Sophie ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0