Fröken duktig!

Idag har jag hunnit med allt på listan förutom att få tag på min svärmor som är borta på kalas (insider info från min pojkvän). Jag började morgonen med frukost, sedan läste jag igenom Kleineman, efter det sprang jag runt byn på 20 min, det var ett sånt himla fint väder, men som alltid på vintern så är det kallt om det är klarblå himmel och sol och idag var inget undantag. Det blåste även en hel del, så efter en bit drog jag över kapuschongen (vilket jobbigt ord) Väl hemma stretchade jag och åt lunch. Efter lunchen körde jag mitt 45 min träningspass.

Under passet ringde M som frågade om vi skulle träffas hon, jag & E på måndag och gå igenom Kleineman. Sedan berättade M att Processrättstentan hade kommit, neej! utbrast jag. Det är alltid så nervöst när man ska kolla vad man har fått för resultat och till min förvåning hade jag fått högsta betyg, nämligen VG på processrättstentan :D Wiiiee! Så skönt att ha den ur världen!

Mitt tentaresultat firade jag med att köra kropps och ansikts peeling samt läppeeling & inpackning i håret, hur härligt som helst! Dagen till ära hade mor köpt jordbubbar, mums! Inte speciellt miljövänligt men ack så gott. Till det åt vi chokladmousse & glass, mums!


/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0