Epilator Silk épil



Igår beställde jag en ny epilator från Braun. Jag har en epilator från Braun sedan tidigare och är hel nöjd, tills den gick sönder i somras. Har i och för sig haft den i över 5 år så det var ju inte helt oväntat. Nu ska jag i alla fall börja epila mina ben ect. eftersom det håller så mycket längre och nu till våren ska jag och P försöka vara med varandra mer och då vill jag ju inte ha taggiga ben ;P

Hade först tänkt köpa Wet & Dry, den som man kan ha i vatten eller duschen, men eftersom man var tvungen att ladda den i 1 h och så kan man endast köra i 40 min och aldrig köra med strömladdaren i kändes det onödigt, jag som brukar epila i flera timmar man orkar ju inte epila 40 min och sedan vänta på att den ska ladda i 1 h och sedan epila 40 min, nej sånt har jag inte tid med! 

För övrigt så är det så att ju mer man rakar desto mindre och mjukare hårstrån kommer upp och det gillar jag, man blir även väldigt len :) Jag & P ska ju som sagt flytta ihop till sommaren/sen våren så då är det bäst att ha en bra epilator som fungerar!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0