Yesterday

Igår, torsdag satt jag med strömholms PM:et hela förmiddagen. Vid 15-tiden körde jag ett nytt träningsprogram, fast och välformad och shiiet vad jobbigt det var. Jag började med att göra några tester för att se hur bra balans jag hade och i vilken form jag är i, fick bästa möjliga resultat på alla tester. I själva träningsprogrammet var det en hel del benövningar och de var såå jobbiga men jag klarade av de 45 minutrarna! Efteråt var jag helt slut. Gick och duschade, körde kroppspeeling och ansiktspeeling.

Sedan hjälpte jag mamma med middagen till kvällen, hon hade "syjunta" igårkväll. Så hon bjöd på caesarsallad, västerbottenost paj, och en god chokladmousse dessert med granatäpple och kiwi till, mycket gott! Jag hann äta middag innan damerna kom och när dom kom satt jag i mitt rum och försökte skriva på PM:et men det gick inte nå vidare. Var hur trött som helst så jag slötittade på Internet istället ;P

Senare under kvällen vid 21-tiden gick jag till min vän F. Hon bjöd på teá och kanelsnurra, mycket gott! Vi pratade på om allt möjligt, livet! Vid 23-tiden följde F med mig halva vägen hem (som vi alltid gör), riktigt kallt var det, och jag jäspade massor. Undra om det var träningen som tog kål på mig?! är ju känd för att vara nattmänniska. När jag kom hem var det bara att borsta tänderna, ringa P och hopp i säng.

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0