Veckan hittills...

Måndag: Vaknade av att P:s larm ringde och så blir jag "skedad" av min varma och gosiga älskling! Vi båda lyckades somna om så som tur var vaknade P av sig själv ett tag senare och åt frukost och körde in till skolan. Jag pussade min älskling hej då och sedan gick jag och la mig och sov 45 min till ;) Gick upp klockan 9 och så åt jag frukost och sedan pluggade jag.

Tisdag: Hade föreläsning i rättsfilosofin och så åt jag lunch med tjejerna sedan satte vi oss i ett grupprum och gick igenom Ekelöfseminariet. Fick åka hem med A. När jag kom hem började jag med Strömholms 2 - PM:et. Hann skriva ca 3 sidor, inte helt sammanhängande men fick i alla fall ner något.

Onsdag: Tog 8.45 bussen in till universitetet där jag träffade, M, T och F. Pratade med F ett tag om ekonomitentorna osv. Sedan gick jag in i mitt och A:s bokade grupprum och efter ett tag kom A. Vi gick igenom doktrin/litteratur till Rättfallsseminariet + PM:et till rättsfallet. Vi hittade riktigt bra litteratur och jag fick större förståelse för fallet vilket kändes väldigt bra. Sedan åt jag lunch med M, E och L. Fick mig även ett x antal pussar av P innan jag tog 13 bussen hem. Väl hemma fortsatte jag med strömholms PM:et.

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0