Underbar helg!

Fredag: Åkte in med P till skolan. P skulle träna och jag hade föreläsning i rättshistoria. Efter föreläsningen åt jag lunch med M och L och sedan gick jag och M till biblioteket där vi letade efter litteratur till vår C-uppsats som vi ska skriva tillsammans, vi gick även och pratade med en lärare om att vi ska skriva tillsammans samt vårt område. Nu gäller det bara att hitta en perfekt nyckelfråga som vi kan besvara annars blir det lätt ett för stort och oavgränsat arbete.

När jag och M var "klara" satt vi och pratade ett tag tills jag och P for hem till honom. Väl hemma där åt vi en otroligt god torsksoppa. På kvällen såg vi en bra film med Gerald Butler, Law Abiding Citizen,


P gjorde pan-popcorn hur gott som helst samt citronvatten - vi var nyttiga ;)

Lördag: P gick upp kring 9 för att fara på träning klockan 9.30. Jag gick upp kring 9.35 och så duschade jag och åt frukost. Sedan kom P hem och så gick vi en riktig långpromenad med Hebbe (P:s familjs hund), vi busade och lekte i snön hur kul och härligt som helst. När vi kom hem igen åt vi lunch, den goda torsk soppan och så pluggade vi i ett par timmar.

Vi gjorde clubsandwich till middag, mums! På kvällen såg vi Avatar igen ;) Med P:s lillebror A och A:s flickvän C. Mycket trevligt och så åt vi varma hallon och glass, gött!

Älskar Avatar det är en väldigt vacker och bra film, längtar tills tvåan kommer.

/ Sophie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0