Thailunch & Blåsningen

Idag tog jag och P en lång sovmorgon. Vi hade tänkt stiga upp klockan 9.00 men vaknade istället strax innan 11 av att mamma ringde. Hon sade att vi skulle äta lunch inne i stan eftersom min lillebror skulle flyga ner till stockholm och sedan till hemavan med jägarbateljonen så jag tog 13 bussen in till stan. Men innan jag for åt jag och P frukost och gick sedan en sväng med Hebbe, så himla fint väder idag!

Familjen åt på Baan Thai och så hann jag köpa lite teá på stan. Sedan körde vi S till flygplatsen och så for vi hem. Väl hemma satte jag igång med att läsa det som ska läsas till Rättsfilosofin till tisdag, men jag hann inte så långt. Har fastnat här framför datorn och TV ;P

Nä nu måste jag få något gjort.

Ha en underbar kväll!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0