Ta hand om mamma dag ♥

Igår for jag in till skolan 8.45. Sedan gick jag och lämnade in mitt första StrömholmsPM (skönt att ha lämnat i från sig den). Sedan satt jag i fiket med A.Se tills föreläsningen i Rättsfilosofi började 10.15. Föreläsningen var intressant, och läraren var bra så det bådar gott! Efter föreläsningen åt jag lunch med M, E, L, samt två andra tjejer. Sedan tog jag 13. bussen hem, gick förbi ICA på vägen hem och köpte ett magasin samt gelehjärtan och chokladhjärtan från Golden heart och stoppade ett rött snöre runt som min mamma fick när hon kom hem.

Jag gav min mor i 45-års present (hon fyllde år i januari, så det var på tiden) en heldag med mig så därför köpte jag ett magsin och choklad och så fick hon handpeeling, ansikte och läpp-peeling, manikyr, fotbad och så filade jag fötterna samt gjorde pedikyr ;) Det tog ett antal timmar men det var det värt och mamma var nöjd!



Den bästa presenten man kan ge varandra är sig själv och sin tid!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0