Spontanitet

I torsdags hade jag som sagt seminarium i rättshistoria, det var väldigt intressant! En hel del vackra bilder också ;) Mycket arkitektur. Efter seminariet åt jag lunch med tjejerna sedan gick jag och A och letade litteratur till ett rättfallsPM som man ska skriva. Vi hittade två böcker som kan vara av intresse. Jag tog 13 bussen hem, skönt att komma hem ganska tidigt. Väl på bussen ringde jag till min älskade som skulle på Hockey på kvällen och då bestämde vi att P skulle komma till mig efter hockeyn. Spontanitet i all ära :)

Väl hemma skrev jag klart Strömholms PM:et eller jag hade endast några meningar i diskussionen som jag ville omformulera vilket jag gjorde klart i lördags. Läste även klart kapitel 8 i Modéer boken. På kvällen kom min älskling. Det blev en massa mys och så såg vi The 70´s Show, jag såg det under låg,-mellan & högstadiet efter skolan med fez, haha!



Till det åt vi min otroligt goda kladdkaka som jag gjorde tidigare i veckan med blodapelsiner och kiwi till.

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0