Shopping, shopping

I lördags vaknade jag upp med min älskling. Efter lunchen åkte jag och P in till stan. Där hittade vi allt vi ville hitta på två timmar, vi köpte 2 par svinsnygga jeans till P. Han prövade typ 20 par, dom i affären kom med nya modeller hela tiden, de hade P som testperson hah! Vi fick även 100 kronors rabatt så summan slutade på 2200 kr. Jag köpte två stycken par örhängen, samt två linnen från Monki samt ett par leggings med skindetaljer som jag tyckte var snygga P tyckte inte riktigt det men de fick hänga med i alla fall ;)

P köpte även ett par skisspennor och jag fick äntligen köpa 4 stycken pärmar till mina gamla kurser samt en innehållsförteckning. P köpte även ett jätte snyggt svart linne med snygg skurning. Succé! Vi hann hitta allt och när vi var klara stängde stan.

När vi for hem körde vi förbi ICA och köpte en mango samt ramlösa-blåbär & choklad! Väl hemma åt vi pizza, lekte med A (spelade fotboll), bakade en chokladkaka. På kvällen såg vi blåsningen och sedan en ung Jane Austen, käkade godis och åt min chokladkaka som blev en succé!



Hade det hur mysigt som helst! Älskar P så himla mycket!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0