OS-GULD

Härligt G r a b b a r! Daniel Rickardsson, Johan Olsson, Anders Södergren och Marcus Hellner tog guldet på 4x10 km längdskidor! Jag är egentligen inget stort fan av OS. Visst det är intressant när man väl sitter där i soffan och kollar men det är inget jag sitter bänkad inför. Det är nästan det som är kul, man har inga förväntningar när man landar ner i soffan och så helt plötsligt sitter man och kollar/upplever något historiskt! Det är ganska häftigt egentligen. Helt plötsligt känner man en enorm stolthet och helt plöstlig är det vi, VI som vunnit OS-guld!



Nu ska jag sätta mig och se ett avsnitt SATC och käka citrus/cactus sorbet och en kopp örtteá på det ;)

God natt!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0