Nattning av liten gosse

Igår var jag på skolan och hade föreläsning i rättsfilosofi, men det var tungt. Blev nämligen krasslig i måndags och det kändes som att jag hade feber när jag satt på föreläsningen! Jag åt lunch på skolan med tjejerna sedan tog jag 13-bussen hem. Gick in på ICA och köpte GODIS! och sorbet glas. Kom inte ens ihåg när jag köpte godis sist, köpte dock endast en liten fruxopåse som tog slut på några minuter! Men jag behövde lite pigga upp mig snacks! I övrigt läste jag i Murphys bok, som är på engelska och inte vilken engelska som helst utan den är väldigt krånglig.

På kvällen gjorde jag kvällsfika och borstade tänderna och läste godnattsaga till Alex! Så mysigt. Han är så himla enkel, han tillochmed kom och sa att han var trött, gick och la sig utan protest!

/ Sophie ♥

Kommentarer
Postat av: lisa

jo den är ingen lek, den där boken. Minns att jag satt rätt mycket med ett engelskalexikon, fast tyckte inte man blev hjälpt av det heller =) I hans sammanhang betydde ju oftast orden något annat...

2010-02-25 @ 14:55:33
URL: http://wisteria.blogg.se/
Postat av: Sophie Chrystall

Hej Lisa! nä den är verkligen inte rolig den där boken. Visst skrev ni också ett PM i rättsfilosofin? sitter och håller på med det PM:et nu :/ Hur går det med arbetsvetenskapen?

2010-02-25 @ 18:29:48
URL: http://sophiechrystall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0