Min dag

Började morgonen kring 9. Imorgon måste jag tusan kliva upp på en gång, tror du jag lyckas? Ska vi säga att jag skriver god morgon klockan 8.00 imorgon. Vi får se om jag lyckas ;) Idag har jag för övrigt tränat i 45 min ett jobbigt, men välbehövt mag-, rygg- och benpass! Skönt som tusan när jag var klar! I övrigt har jag läst i Modéer boken, "Juristernas nära förflutna". Har ca 50 sidor kvar som jag ska ha läst till morgondagens föreläsning kl. 13. I övrigt har jag skotat snö, hållit värmen uppe i huset (eldat i kaminen) bakat en kladdkaka och gjort middag.

Just nu sitter jag och kollar på Paradise Hotel - Finalen! Vet inte riktigt vad det är som gör att man vill kolla på programmet. Det är något jag ALDRIG själv skulle vara med i, men det är underhållande. Tycker att det är oerhört osmakligt så som dom håller på, men det kanske är för att jag typ aldrig har varit singel och endast haft s*x med världens underbaraste man, sedan jag var 16 år, helt fucking lovely! Enligt mig finns det inget bättre än kärlek och sex, det är den bästa kombinationen!



/ Sophie ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0