Massor med lek

Det sammanfattar min förmiddag väldigt bra. Vaknade upp med min älskling ♥ Vi åt frukost. Sedan gick vi ut och lekte i snön med Alex. När vi kom in spelade vi fotboll, jag och P mot Alex, sedan var det jag mot P och Alex ;) Hur kul som helt och snacka om att jag har tekniken och bollkänslan kvar. Tänk att jag spelade fotboll i 10 år, och duktig var jag också, riktigt duktig faktiskt om man får skryta.

Men sista året hade jag helt tappat suget, kom i en sits att antingen satsa eller sluta och valet var då lätt. Jag visste att jag inte kunde försörja med på fotbollen och när motivationen till att spela försvann var det ingen mening att fortsätta spela. Jag har däremot aldrig ångrat mitt val, var dock nära att börja spela igen men det blev det inget av. Kan ibland sakna fotbollen, gemenskapen och att få spela men idag ser jag mest tillbaka på min fotbollstid med glädje, fotbollen har gett mig så mycket!

Efter fotbollen med mina kära var det lunch. Efter lunchen myste jag och P ett tag, jag fixade även hans kofta (sydde några detaljer som hade lossnat) sedan for han hem. När P hade farit gjorde jag klart rättsfilosofin. Sedan gjorde jag en kladdkaka, Alex hjälpte till (slickade skålen ;) sedan duschade jag och började med rättsfalls PM:et. Alla dessa jäkla PM, så skönt att det är det sista som är kvar. Nu på kvällen har jag sett OS, sista bronset till Johan Olsson ;)

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0