ALLSTAR

I fredags hade jag Strömholms seminarium, och det gick bra, fick ingen komplettering på mitt PM så det var skönt ;) Efter seminariet tog jag bussen hem och skulle plugga men det gick inte så bra. Fastnade vid TVn istället. Senare under dagen kom P. Klockan 19.00 for vi in till stan för att äta middag på ALLSTAR med S, J, Em, E, El, A, P, D, vi var ett sällskap på 10 personer. Jag åt en caesarsallad och P tog en Allstar burgare, det var riktigt god mat. Till efterrätt åt P american-panncakes och jag åt chokladpannacotta med bär, mums!


Det var första gången vi var på Allstar och det överträffade verkligen våra förväntningar och så hade vi ett trevligt sällskap och det gör ju mycket!

På kvällen for vi hem, jag körde eftersom P hade tagit några öl och så körde vi Em, S & El till El & G.

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0