Sunday

Vaknade upp med min älskling :) Vi åt frukost och sedan for han efter 12-tiden in till universitetet där han skulle ha ett grupparbete, så när han for har jag hjälpt mor med lunchen och så har jag uppdaterat min blogg (det var ju ett tag sedan sist). Jag har som helt "glömt bort" bloggen. Jag har funderat på om jag ska lägga ner den men eftersom jag tycker om att gå tillbaka och se vad som har hänt i mitt liv så vill jag fortsätta skriva ner mina tankar och delar av mitt liv här på bloggen. Jag vill ha kvar den länge och skulle vilja göra en bok av den i framtiden som jag kan ha kvar för mig själv och ge till mina framtida barn ;)

Jag borde egentligen skriva på uppsatsen, snällla låt mig få lite motivation! Jag är egentligen high on life. Jag älskar mitt liv och känner en sådan otrolig lycka! Ingen stress här inte. Det är så mycket jag vill göra i mitt liv och kommer att göra. Om jag inte skulle få jobbet i Stockholm, vilket jag såklart hoppas att jag kommer att få så blir det till att boka en långresa med älsklingen igen ;)

Nä nu ska jag koka mig en kopp teá och sätta igång med pluggandet, YEEESSS! Såååå kul :D

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0