Storröj

Igår pluggade jag mest hela dagen, gick igenom böckerna osv. Sedan började jag gå igenom mina lådor, hann gå igenom hela skrivbordet, rensade i min pärm med räkningar osv. Jag rensade även i den stationära datorn, dvs. slängde onödiga dokument och skrev ut dokument som jag vill ha kvar. Det blev nostalgi på hög nivå, det var en massa grejer från gymnasiet osv. hur kul som helst :)

Idag har jag även gått igenom en låda under min säng som svämmar över med kurslitteratur, shit vad böcker! Och en massa papper, har rensat i nattbordet och i min stora byrå, gud vad jag har slängt bort en massa skräp, såå skönt. Nästa projekt blir att rensa i badrumsskåpet och byrån i hallen. Jag vill gå igenom alla ställen där jag har en massa saker för att rensa upp. Det känns verkligen som att jag är på väg att flytta hemifrån, jag förbereder mig i alla fall för någon gång är det ju dags ;)

Nu på kvällen har jag sett på DH, Cougher Town, Christine m.m. och bloggat såklart ;)


Nu ska jag börja fixa mig för sängen ska upp tidigt imorgon, ska vara på skolan klockan 8.00 för att träffa M och lämna nycklarna till P:s bil. Senare under dagen ska jag till optikern, ska bli sååå skönt! Ska koka mig en kopp örttéa innan jag kryper ner under täcket.

God natt!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0