Stan & Teknikens hus

Vi vaknade upp kring 9-tiden, åt frukost och sedan for vi in till stan. Där vi mötte upp mor och J på stadium. Jag köpte mig ett par joggingskor, mycket välbehövt. Det blev ett par asics för 1299 kr. Jag kommer ju ha dessa skor för resten av mitt liv så jag såg det som en investering ;) Jag hade ett par gamla nikejoggingskor men de är så slitna och sedan har jag endast ett par adidas joggingskor men de är hål i dom (lufthål, det ska alltså vara hål) men de är inte så praktiskt att springa i dessa när det är blöt ute eller snö, mina inomhus nikeskor är inte heller idealskor att springa i ute. Så det fick bli ett par nya ;)

P köpte sig även en snygg skjorta och ett vit linne på MQ ;) Sedan for vi till Teknikens hus eftersom P skulle fota lite grejer som han sedan ska skissa av så vi tog två flugor i en smäll och passade på att roa oss där också. Studenter får ju gå in där gratis så vi testade nästan allt som fanns där! Sedan bjöd jag på lunch det blev en hamburgaretallrik vardera ;) När vi kom hem tog vi det bara lugnt och så lyckades vi somna ett bra tag ;P Sedan åt vi middag och sedan körde jag in P till hans polare eftersom de skulle ut.

Så jag var bara hemma med min familj, lillebror S for också ut med sina lumparpolare. Jag, mor och J såg på filmen A mighty heart med Angelina Jolie.


Mycket bra och gripande film som är verklighetsbaserad, den var dock lite seg ibland så jag sov ett tag där mitt i filmen och så vaknade jag till i slutet. Efter min powernap blev jag pigg så jag var uppe enda tills P ringde efter 2-tiden. Så jag for in och hämtade honom och sedan hämta jag upp S och hans två polare, vi kom i säng först 3.30.

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0