Min dag...

...vaknade i tårar! Helt hemskt, jag hade en mardröm och vaknade i värsta panikgråten, och tårarna rann. Jag grät inte för att själva drömmen var hemsk, visst det var den ju men det var ju bara en dröm, utan jag grät i själva drömmen. Skumt det har ALDRIG hänt tidigare, konstigt hur mycket en dröm kan påverka en "fysiskt". I alla fall när jag väl hade vaknat till liv åt jag frukost, med mina glasögon på! Ska ta hand om mina ögon nu hade jag tänkt. Jag skrev sedan "klart" en del till uppsatsen nu har jag bara "två" delar kvar som jag MÅSTE göra imorgon.

När solen tillslut tittade fram kring 12-tiden tog jag en springtur runt byn och körde 30 min Pilates pass, såå skönt! Måste verkligen komma igång med träningen nu. Jag mår bäst då!

I övrigt idag har jag rensat i badrummet, slängt bort en massa gamla produkter som jag inte använder, eller kommer att använda samt rengjort alla mina sminkborstar och sminkboxar m.m. sååå härligt nu har jag koll i alla lådor och vrår ;) Det blev två stora sopsäckar med grejer (källsorerade såklart).

Nu har jag slöat vid TVn ett tag, ska kolla om det finns något att se. Har "lessnat" lite på SATC, tråkigt nog, har ju bara sett alla säsonger ett x antal gånger ;P Är riktigt trött också, snart blir det sängen.

God natt!

/ Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0