Juridikjouren & planering

I måndags startade jag morgonen med att stryka min skjorta, fixa min ullkappa genom att ta bort alla noppor, vilket var en hel del. Jag uppdaterade även min dator, MEN då pajjade mitt Word, NOOOOO! Perfekt nu när man skall skriva uppsats, så jäkla typiskt! I övrigt den dagen, förutom att vara arg för mitt word, packade jag och planerade inför Stockholmsresan som skulle ske nästa dag.

På kvällen for jag även till Juridikjouren, där vi fick 1 mail och 1 telefonsamtal. När jag kom hem var det bara att försöka varva ner och förbereda mig inför morgondagen. Jag gick dock och la mig sent, som vanligt men jag lyckades i alla fall somna ;)

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0