Friday

Var det plugg hemifrån och som vanligt blev det inte mycket gjort, det är alltid så mycket annat som är sååå himla mycket mer intressant. Även fast vår uppsats såklart är intressant, men motivationen är inte alltid på topp. Senare under dagen kom min älskling ♥ Vi åt tacos som jag och mor hade gjort. Senare kom även min lillebror hem och han hade med sig två lumparpolare, ena är från Malmö och den andre från Stockholm och de kom ju inte hem eftersom inga plan går så dom har varit hos oss över helgen.

På kvällen såg vi lite av Talang och den nya serien The modern Family som bara jag och mor tyckte var kul och sedan började vi se på The Reader men då kom min kära vän F och hennes pojkvän P förbi ;D Äntligen fick vi träffa honom in real life. Vi måste definitivt hitta på något tillsammans (eller hur F ;) De var endast på en snabbvisit eftersom hennes pappa hade fyllt 50 så de hade fest hemma. När de hade farit gick jag och P på en skön kvällspromenad!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0