Förra veckan...

Fredagen 9/4-2010: Pluggade jag hemma. Skrev lite på uppsatsen. Jag och M bestämde även att vi skulle träffas på lördagen och gå igenom uppsatsen på Statsbiblioteket. På kvällen såg jag Talang och säsongsavslutning av Solsidan med familjen. P hade en massa plugg, han hade skisser som han skulle ha gjort klart till måndag!

Lördag: For in till biblioteket och mötte upp M klockan 11. Vi fick oss ett grupprum där knäppt nog inte Internet funkade, det funkade överallt annars men inte just i vårt grupprum. Vi filade på ett syfte till vår uppsats, vår problemställning har varit väldigt svårformulerad. Sedan gick vi och fikade på Sub & co, det blev en stor chokladmuffin ;) Sedan bestämde vi helt spontant att M skulle komma till mig så vi kunde planera vår Londonresa! På väg hem till mig for vi förbi en annan mary kay konsult som jag köpte en highlighter av, min tog slut för två veckor sedan och då hade jag nyss beställt nya produkter så det var skönt att sluta beställa hem endast en produkt.

Väl hemma hos mig var vi ett tag med lilla A, han kom ihåg att M hette M, vilket bra minne han har! Sedan åt vi grekisk pyttipanna, med fläskfilé och klyftpotatis, riktigt gott! Sedan planerade vi vår resa vi kollade upp vilka ställen vi skall besöka och göra i London. Nu har vi kvar att boka biljetter till Madame Toussands vaxkabinette. Men vi ska nog avvakta ett tag med tanke på vulkanaskan som har spridit sig över Europa. Hoppas verkligen att planen kommer att få börja flyga igen snarast!

Vi tog oss även en promenad runt byn och gick förbi min barnomskompis F, kände verkligen att det var på tiden att de träffades ;) Senare under natten körde jag hem henne.

Söndag: Kom min älskling till mig ♥ Vi myste massor, kärlek! Såg en film med George Clooney, Up in the Air.

/ Sophie ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0